بهار را باور کن!

خاک جان یافته است

تو چرا سنگ شدی؟

تو چرا اینهمه دلتنگ شدی؟

باز کن پنجره ها را و بهاران را باور کن...

بهار را باور کن!

آغازی زیبا:

پویان سال تحویل 1389

و اما تعطیلات:

تعطیلات ما به دید و بازدید و یک سفر  سه روزه به اصفهان گذشت البته خیلی هم بی دلیل نبود چون من و آقای همسر به اتفاق از شلوغی های سفر در روزهای تعطیل گریزانیم بنابراین امسال زرنگی کردیم و سفرمونو یک هفته جلو انداختیم و یک سفر آروم و به دور از شلوغی رو تو کیش تجربه کردیم که اگه شیطنت های بی وقفه پویان  و پاهای تاول زده منو (از بس راه رفته بودم چشمک) کمی تا قسمتی فاکتور بگیریم در کل سفر خوبی بود ...

اول از کیش شروع می کنم:

و این ماهیهای زیبا که به جرات می تونم بگم از قشنگترین لحظه های سفرمون بودن:

تماشای غروب زیبای خورشید از پهنه دریا:

و وروجکی که اگه از صبح تا شب هم آب بازی(و البته شن بازی) کنه از آب سیر نمی شه:

توضیح مهم:حاصل مهم این سفر دیدار با یک دوست بسیار عزیز وبلاگی بود که کلی از دیدنش ذوق زده شدیم و یک زحمت ویژه هم بهش دادیم که کلی خجالتمون دادخجالتلیلیان عزیز مهربون دوست عزیزم کاش فرصتی برای جبران دست بده قلب

اینم کادوی خاله لیلیان مهربون به پویان:

ممنون لیلیان جونمقلب

توضیحات بعدی:

1:به نظر من بزرگترین جاذبه کیش دریای فوق العاده قشنگشه علت انتخاب بیشتر عکسها از مکانهای کنار دریا همین نکته بود و اینکه این عکسهاست که یادآور لحظات خوش سفرمونه...

2:در طول این سفر به جاهای دیگه ای مثل درخت سبز و شهر باستانی حریره هم رفتیم که چون پویان خواب بود عکسی موجود نیست!

3: قبل از رفتن به ساحل لاک پشتهای غول پیکر کلی تحقیق کرده بودیم که اون موقع لاک پشتی اونجا هست یا نه و جواب این بود: " اگه صبح زود برید توی آب جمعیتی از لاک پشتهای مذکور رو می بینید"(البته کلیه تحقیقاتمونو از راننده تاکسی های محترم کرده بودیمخجالتو یکی از راننده ها  لاک پشتها رو  اندازه ماشینش تخمین زدمتفکر )بنابراین یک روز صبح زود(ساعت 10/5 از نظر من صبح خیلی زودهنیشخند)گرمای هوا رو به جون خریدیم و  با پرداخت مبلغ گزافی برای رفت و برگشت شاد و خندون خودمونو به ساحل مذکور رسوندیم و اعتراف می کنم در تمام مدتی که اونجا بودیم به جز یک لاک پشت که سرشو از آب بیرون کرده بود هیچ لاک پشت دیگه ای ندیدیم چشم

تحقیقات دقیقتر بعدی حاکی از اون بود که عمرا اون موقع فصل لاک پشتها نبوده و ما رودست خوردیم اساسیاوه

4:دوستان عزیزی که قصد سفر به کیش رو دارن توجه کنند:کاریز تونلیست زیرزمینی و پیچ در پیچ که در مسیر یک قنات قدیمی زده شده و به جز سوسکهای مرده و طی مسافتی نسبتا طولانی در مسیر تونل(اونهم با یک بچه خواب در بغلآخ)که دائما حول یک نقطه می چرخید و از دست دادن مبلغی پول بابت رفت و آمد و بازدید چیز دیگه ای نسیبتون نمیشه تازه تاریخی هم نیست که ! یه بنده خدایی که عاشق این قنات بوده پول زیادی هم داشته تصمیم گرفته برای دل خودش زمینو بکنه ... یه وقت گول عکسهاشو نخوریدا ! از ما گفتن بود...چشمک